NewsHans' BiographyTeam (Present & Past)DiscographyMediaArchivesJukeboxFan CoversAbout/Feedback

 SEARCH
 

 FAN COMMENTS
Yeah well I just got through my first listen and I am kind of disappointed too... I feel like Maximum Effort and Twelve Bullets are the main two stand-out action tracks, but they're on the very short side and did not blow me away like Blood Bag, Brothers in Arms, Chapter Doof, The Bog, go on and on... Maybe Man in a Red Suit can be up there too, but honestly I did not hear a lot of memorable tracks first time round... Might change obviously, just my initial reaction. However, I would have preferred to have a lot more music from Junkie and less Tarantino-like 'soundtrack'. I mean, I don't know how the existing songs play out in the film as I haven't seen it yet, but I could have done without some of those songs. And I don't know if it's my headophones (I hope not :) ) but it sounds like the album is mastered too loud so sometimes there is clearly some distortion/clipping going on. Could be intentional but it kind of starts to bother me. I'm going to try some other sound systems to verify this.in "Is She With You?" at around 2:30, does anyone hear similarities to The Dark Knight trilogy music?This is a one star score... So disappointing :(I went to his first concert a year and half ago in London and it was amazing. i wish to see him playing in Dubai or EGYPT under the pyramids.<br>i will definitely attend either the Dublin or the Vienna one.Because the OST is ready for a while, and WaterTower was probably stocking its files online on the sourcecode of the website or something, and someone found the correct address to download them...<br><br>There's ALWAYS someone smarter...<br><br>I don't have it, though ! I'd like to ! But yeah the track is real. lol
Hybrid, do you say that because you THINK it is legit, or because someone official confirmed it to you? In the latter case, how is it even possible that the OST leaked so long before the release? Did you get any explanation?Stop torturing yourselves, it IS legit...The OST may not be available however that doesn't mean it's not registered with the RIAA. Use your brain.It's exactly the same duration on the album. Maybe it's not a reason but it doesn't look like a fake. It might be."Shazam and YouTube confirmed its legit."<br><br>How would they know it's legit if the OST isn't even available?
Considering USA can't view the leaked track due to copyright claims, I'm going to say it's a legit track.Of course it's legit. Why are people still doubting it. Shazam and YouTube confirmed its legit.Well apparently the track leaked is legit...I see now that on IMDB pro are listed Brian Tyler and John Paesano as well... I love Brian Tyler but I think it is not going to happen and Desplat will do it. Still interresting idea I must say. Thank you for replying Hybrid :-)No idea...
Hey Hybrid, on IMDB Junkie is listed as composer of Godzilla 2 for 2018, is it mistake or will he score it? I thought that Edwards composer is Alexandre Desplat. Still it would be cool to see Tom create score for King of the Monsters, but I think it is not true.If it is real it sounds insane lolJust listened to that leak of "Is She With You" on Reddit. It sounds 100% legit (although the mixing isn't that great)Oh, I noticed it was the same thing as the Comic Con theme... But I just figured everyone knew that, so why comment? lolWell, in september or october Eric said he was moving to work with Hans for 4months...so he did kfp3, b vs s, and you said he was working on inferno if I remember correctly! Anything else lol? Is he going to get a studio at RCP?
Latest

Please install Flash®
and turn on Javascript.


Rate those CD:
Top 50





Henry JackmanChristopher WillisSteven KofskyNick Glennie-Smith
ComposerAdditional MusicMusic Production ServicesConductor
Winnie The Pooh
Label: EMI
Length: 46'23
HZimmer.com rating:        Not yet rated
Fans rating:     rate at 1 out of 5 rate at 2 out of 5 rate at 3 out of 5 rate at 4 out of 5 rate at 5 out of 5   2/5 (1473 votes)
0:00
0:00
controls_prev
controls_toggle
controls_next
player_volume

player_loop
player_shuffle
player_download


  1. Winnie The Pooh (2:32)
    Zooey Deschanel, M Ward, Robert B. Sherman
  2. The Tummy Song (1:07)
    Jim Cummings, Kristen Anderson-Lopez, Robert Lopez
  3. A Very Important Thing To Do (0:47)
    Zooey Deschanel, Kristen Anderson-Lopez, Robert Lopez
  4. The Backson Song (2:55)
    Plastik Funk, Craig Ferguson, Kristen Anderson-Lopez, Robert Lopez
  5. It’s Gonna Be Great (2:04)
    Bud Luckey, Jim Cummings, Kristen Anderson-Lopez, Robert Lopez
  6. Everything Is Honey (1:59)
    Jim Cummings, Zooey Deschanel, Kristen Anderson-Lopez, Robert Lopez
  7. Pooh’s Finale (1:04)
    Plastik Funk, Zooey Deschanel, Kristen Anderson-Lopez, Robert Lopez
  8. So Long (3:27)
    Zooey Deschanel, M Ward
  9. Main Title Sequence – Winnie The Pooh (2:23)
    Zooey Deschanel, M Ward, Richard B. Sherman
  10. Pooh Greets The Day (2:46)
    Henry Jackman
  11. Get You Tiggerized ! (2:07)
    Henry Jackman
  12. Woods And Words – Backson Tracks (3:40)
    Henry Jackman
  13. Eeyore Needs His Tail – Winner Song (2:08)
    Plastik Funk, Henry Jackman, Kristen Anderson-Lopez, Robert Lopez
  14. Picnic And Beehive Chase (2:25)
    Henry Jackman
  15. Hundred Acre Spy Game (3:34)
    Henry Jackman
  16. Stuck In The Pit – Balloon Chase (4:04)
    Henry Jackman
  17. A Honey Happy Ending (2:43)
    Henry Jackman
  18. Winnie The Pooh Suite (4:38)
    Henry Jackman
Create Topic

MacArthur reply Replies: 2 || 2013-10-03 18:55:01
I'm Surprised Zimmer Hasen't done a Winnie the pooh film yet.



Edmund Meinerts2013-10-03 18:58:20
I'm not, why should he? It's no more or less likely than him doing any other kind of film.


MacArthur2013-10-03 19:02:07
I just thought it kinda funny cause Harry gresgon williams did one and I think another RCP guy did one. (aside from this one of course)

Evenstar reply Replies: 0 || 2011-10-15 20:28:41
Puss in Boots samples now available (it sounds awesome!): amazon.com/Puss-in-Boots/dp/B005VW4Q70/

Mikel Siw (a fan from Spain) reply Replies: 0 || 2011-03-29 00:00:00
Yeah *__*

Adrian reply Replies: 0 || 2011-03-26 00:00:00
Interesting - the film looks sweet too, so good news!

Hybrid Soldier reply Replies: 0 || 2011-03-25 00:00:00
Coming soon too ! :)

 HANS-ZIMMER.com© 2001-2015 OST 
Winnie The Pooh soundtrack - Henry Jackman 2011